På Karibiens tak!

Pico Duarte!

Kvifor ikkje stå opp klokka 02.30 for å køyre til midten av landet, der ein time er på vegar som får  norske vegklagarar til å holde godt munn? No problemas!Herlig å kunne hente vatn Takknemlige for hjelp! Pushups i hytta :) Everyday adventure :)

Vi gav sekkane våre til nokre barske hestekarar og dyra deira, og starta på den lange ferda klokka 07.00. Etter to mil og to tusen høgdemeter i varmen kom vi til hytta vi skulle bu i. Gaidane laga middag til oss og bål, så vi hadde det supert til vi la oss på tregolvet i den eine hytta klokka 20.00 på kvelden, totalt utslitte. Så var det opp og stå klokka 03.30 og drikka varm sjokolademelk til frukost, for å nå sjølve toppen klokka 06.30 til soloppgang. Vi gjekk i nydeleg stjerneklar himmel og nådde toppen med fantastisk utsikt! Då vi var ferdig med litt karbohydratar og bilder var vi blitt så kalde at vi måtte nedatt, for vinden og temperaturen så høgt er ikkje til å spøka med.IMG_0226 Toppen 3087m.o.h.

Kaldt kl 0700...Vi kom ned til starten klokka 1600, og då hadde vi totalt gått i 22 av 36 timar desse dagane. Snakk om sprek gjeng! Og spreke gaidar og dyr som kunne hjelpa dei som trengte det innimellom. Vi avslutta dagen med å ete hjå sjefshelten, Ramon, i huset hans.

Takk for ein nydeleg og tøff tur!Helten og hans disiplar! Middag etter turen